9 de febrer de 2017

9 FEBRER VAGA A L’ENSENYAMENT PÚBLIC #9fvagaensenyament

Calendari de mobilitzacions:

EL 9 DE FEBRER VAGA A L’ENSENYAMENT PÚBLIC #9fvagaensenyament

Punxa la imatge per descarregar el full d'actualitat

Els sindicats de l’ensenyament públic amb representació a la Mesa sectorial, des de l’inici del curs passat, hem expressat el nostre rebuig a l’acció de govern de l’actual Departament d’Ensenyament a través de diferents mobilitzacions i accions de protesta. Davant l’immobilisme tant del Departament com del govern de la Generalitat és necessari que intensifiquem la nostra lluita.

Per això hem decidit convocar una jornada de vaga el proper 9 de febrer a tot Catalunya precedida per un calendari de mobilitzacions.

Les nostres demandes concretes són:
  • El retorn a l’horari lectiu: 18h a secundària i 23h a primària.
  • Substitucions de tot el personal des del primer dia i des de l’1 de setembre.
  • Reducció de 2 hores lectives als majors de 55 i cobrament del juliol del personal substitut.
  • Retirada l’extensió del pla pilot dels nomenaments i de la definició de perfils de llocs de treball específics.
  • Cap tancament d’aules a l’ensenyament públic i reducció de ràtios.
  • Oferta pública suficient que garanteixi l’estabilitat del personal interí per reduir l’actual inacceptable taxa d’interinitat.

Cridem a la mobilització de tot el professorat si no s’atenen les nostres demandes.

Següent
Aquest és el missatge més recent.
Entrada més antiga
Item Reviewed: 9 FEBRER VAGA A L’ENSENYAMENT PÚBLIC #9fvagaensenyament Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació