23 de gener de 2017

Convocatòria de Mesa Sectorial de negociació de personal docent no universitari en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

Dia: 25 de gener de 2017

Hora: 09:30 h

Lloc: Sala 0A- PLENS - Edifici Central - Seu del Departament d’Ensenyament (Via Augusta 202-226 de Barcelona).

Ordre del dia:

1.- Condicions laborals
2.- Torn obert de paraules

MÉS INFO:

Dimecres, 25 de gener, al matí, hi ha convocada la Mesa de negociació de professorat públic no universitari, amb l'únic punt de l'ordre del dia de condicions laborals. Aquesta Mesa la vam demanar el passat 14 de desembre de forma unitària tots els sindicats (CCOO, USTEC-STEs (IAC), ASPEPC-SPS, UGT), que el dia 19 vam decidir convocar una vaga per al dia 9 de febrer.

Per això demà hi haurà una concentració de delegats i delegades al llarg del matí per pressionar al Departament d’Ensenyament de la Generalitat perquè atengui les demandes sindicals. La convocatòria és a les 10.30 hores a la seu del Departament a Barcelona, a la Via Augusta, 202. Es desconeix l'hora de finalització de la reunió donada la importància dels temes que s'hi tracten.

Item Reviewed: 25 gener, Mesa de professorat públic no universitari i concentració de delegats/des Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació