Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

11 de febrer de 2017

Barcelona: 20 febrer, Jornada FP i indústria 4.0

El proper dia 20 de febrer a la tarda, la Federació d'Educació de CCOO organitzem la Jornada "Formació Professional i Indústria 4.0" a la sala d'actes del INS Escola del Treball de Barcelona

MOTIVACIÓ:

L’actual context de canvi tecnològic emfatitza les relacions cabdals entre l’educació, la formació professional, l’ocupació i els drets laborals i socials. El nou escenari ja és aquí i preveu grans canvis en les metodologies d’aprenentatge i en les relacions socials i laborals. És per això que CCOO volem fomentar el debat de la comunitat educativa i dels treballadors i treballadores per a que aquesta "nova revolució industrial" sigui possible en clau de benestar i equitat.

A QUI S’ADREÇA:

A tota la comunitat educativa en general i especialment a la vinculada al professorat d'ensenyaments professionals, als treballadors i treballadores dels sectors industrials i a tota persona interessada en la temàtica.

Recordeu que per restriccions en l'aforament la inscripció és obligatòria.

Item Reviewed: Barcelona: 20 febrer, Jornada FP i indústria 4.0 Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació