Adjudicacions provisionals d'estiu: Tota la informació en un clic

30 de maig de 2017

Cobrament mes de juliol personal substitut: requisits

Tal com ja us vàrem informar CCOO hem aconseguit el cobrament del mes de juliol per al personal substitut!

LA LLUITA AMB CCOO ÉS ÚTIL!!!!!!!!

RESUM PER COBRAR JULIOL PERSONAL SUBSTITUT
Per obtenir aquest nomenament de juliol (que així és com s'anomenarà) caldrà:

Requisits per poder tenir un nomenament al juliol d’aquest curs:
  1. Haver prestat serveis docents un mínim de sis mesos dels quals almenys un dia en el període comprès entre l’1 d’abril i el 30 de juny.
  2. La dedicació (o jornada) del nomenament del mes de juliol serà la que correspongui al major número de dies dels nomenaments.
  3. El nomenament del mes de juliol comportarà l’obligació de participar en activitats de formació permanent del professorat organitzades i/o reconegudes pel Departament d’Ensenyament durant el mes de juliol amb una durada total de 30 hores. El cursos de formació d’un mínim de 10 hores es poden acumular per tal d’acreditar les 30 hores de formació.
Pel reconeixement d'aquest curs de formació, cal:
  • Abans del 22 de juny (s'ha canviat la data) aportar als Serveis Territorials o al Consorci d’Educació de Barcelona un justificant que acrediti la inscripció al curs.
  • Abans del 30 de setembre s’haurà d’aportar als Serveis Territorials o al Consorci d’Educació de Barcelona un justificant que acrediti la realització del curs.
  • El professorat que participi en les oposicions docents a Catalunya no hauran de justificar res, és a dir, no està obligat a participar en les activitats de formació permanent.
  • En els casos de participació en les oposicions docents en d’altres comunitats autònomes ho hauran de justificar abans del 30 de juny davant del seu Servei Territorial o el Consorci d’Educació de Barcelona. Aquest professorat no estaran obligats a participar en les activitats de formació permanent.

US RECORDEM...

El passat 29 de març en mesa sectorial el Departament d'Ensenyament va informar de la recuperació del cobrament del mes de Juliol pel personal substitut, tal com es recollia en l'acord 31 de gener del 2017Aquesta és una recuperació de l'acord de 2005 signat en solitari per CCOO.

Aquí podeu trobar l'oferta de cursos de formació adequats a aquests requisits, organitzats per la Fundació Paco Puerto. Ja està oberta la inscripció.

Item Reviewed: Cobrament mes de juliol personal substitut: requisits Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació