9 de novembre de 2017

II Debat extraordinari sobre l’educació pública catalana. Innovació educativa

El proper dissabte 18 de novembre tindrà lloc el II Debat extraordinari sobre l'educació pública catalana. Innovació Educativa al recinte de l’Institut Barres i Ones i l’Escola Ítaca de Badalona (Carretera Antiga de València 95, Metro:Artigues/Sant Adrià i Llefià).

Amb el II Debat extraordinari sobre l’educació pública catalana. Innovació educativa volem centrar-nos en la renovació pedagògica o, com s’ha popularitzat en els mitjans, la innovació educativa per informar-nos i obtenir novament una panoràmica global de la situació actual de l’educació pública catalana; exposar i compartir situacions, problemes i diagnòstics; reunir i donar visibilitat a una mostra representativa del mosaic de persones i col·lectius que defensen i treballen per l’educació pública; denunciar el procés privatitzador i mercantilitzador que està vivint actualment l’educació pública a Catalunya; i, finalment, reflexionar sobre el model d’educació pública que volem, i començar a discutir i a construir propostes.

Podeu consultar aquí el programa i fer la inscripció en aquest formulari.

Item Reviewed: II Debat extraordinari sobre l’educació pública catalana. Innovació educativa Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació