5 de des. 2018

Gràcies a la lluita sindical: Més nomenaments al desembre

Gràcies a la reclamació que va fer CCOO Educació oposant-nos a què hagués un únic dia de nomenaments el dia 5 de desembre, el Departament d'Ensenyament ha rectificat i realitzarà més nomenaments durant aquest mes. La setmana vinent el Departament d'Ensenyament especificarà quin o quins dies es faran.

Des de CCOO sempre hem defensat i lluitat que els nomenaments als centres educatius siguin permanents, per així no deixar a l'alumnat sense personal docent. Des de fa molt temps el Departament d'Ensenyament va reduir els nomenaments de tres dies a dos.

#FetsNoParaules

Si vols estar informa't de totes les novetats del personal interí substitut, apuntat en aquest formulari:

Item Reviewed: Gràcies a la lluita sindical: Més nomenaments al desembre Rating: 5 Reviewed By: David T CCOO