5 de des. 2018

Resum de la reunió de la Mesa Sectorial de negociació del Personal Docent

5/12/2018

Resum de la reunió de la Mesa Sectorial de negociació del Personal Docent

Avui a la mesa sectorial amb el Departament CCOO hem plantejat les següents qüestions:

Oposicions

Definitivament el Departament ha incorporat quatre importants propostes de CCOO i altres sindicats:

• Canvi de calendari i d’ordre de les proves. Per tant la defensa de la programació i la unitat didàctica passaran a ser la primera prova de la fase d’oposició.
  • Es podrà  portar el currículum a la prova pràctica.
  • L'experiència prèvia  es valorarà fins a un màxim de set punts, quan l’any passat van ser cinc. És un canvi aconseguit per CCOO en les negociacions d’àmbit estatal, que és on es poden negociar els possibles canvis normatius.
  • També incorporen la proposta de la part sindical de poder reclamar al final de cada prova i no al final de la fase d’oposició.

No hem pogut arribar a un consens pel qual es refereix a la presa de possessió en funcionaris en pràctiques que finalment serà, per imposició del Departament  el setembre del 2020. La reivindicació del caràcter no eliminatori de les proves, que CCOO hem mantingut a la mesa, correspon a l’àmbit estatal de negociació i és allà on continuarem insistint amb la força que ens dona haver tornat a guanyar, ahir mateix,  les eleccions a l’ensenyament públic.

Amb tots aquests elements, el Departament ha presentat un calendari provisional  d’oposicions que podeu consultar aquí:

Presentació de sol·licituds:
16 de gener al 4 de febrer de 2019.
Acte de presentació
Primera quinzena  de juny de 2019.
Finalització fase d’oposició:
abans del 31 de juliol de 2019.
Finalització del procediment selectiu:
abans del 31 d’octubre de 2019.

Tens tota la informació referent a oposicions docents en aquest enllaç:

Nomenaments mes de desembre

CCOO hem denunciat la intenció del Departament d’incomplir els seus compromisos i la gravetat que suposa deixar sense cobertura les baixes que es puguin produir a partir de dilluns vinent. Finalment, a la mesa d’aquest matí l’Administració s’ha vist obligada a rectificar i podem confirmar que  hi haurà nomenaments la setmana vinent, gràcies a la pressió sindical. Un cop més hem aconseguit...

#FetsNoParaules

Item Reviewed: Resum de la reunió de la Mesa Sectorial de negociació del Personal Docent Rating: 5 Reviewed By: David T CCOO