Aclariments respecte la carta de pagament d'inscripció a les oposicions docents

Des de CCOO Educació hem estat en contacte des d'ahir i al llarg d'aquest matí amb el Departament arran dels problemes que s'han generat amb la carta de pagament d'algunes de les persones inscrites a les oposicions.

Després de diverses converses, el Departament ens ha dit que faran tot el possible perquè les persones que el 11 de gener van fer el pagament sortiran a la llista provisional que es publicarà no més tard del 20 de gener.

Els que facin el pagament en dies posteriors o inclús en els 10 dies que s'habilitaran per fer reclamacions (després de la publicació de les llistes provisionals), un cop  publicada la llista provisional, quedaran exclosos però presentant la carta de pagament seran admesos immediatament i així  sortiran a la llista definitiva.

Hem demanat que es notifiqui a les persones afectades les informacions oportunes referents a la situació sigui  personalment, mitjançant la pàgina web del Departament d’Ensenyament i/o als diferents serveis territorials.

Item Reviewed: Aclariments respecte la carta de pagament d'inscripció a les oposicions docents Rating: 5 Reviewed By: David T CCOO