Normativa i retribucions en cas de baixa

Actualitzat a Setembre de 2017

Les absències justificades per assistència a consulta mèdica, sempre que no pugui concertar-se fora de l’horari de treball s’acrediten amb la declaració responsable de la persona i justificant del centre o consulta mèdica.

Model de sol·licitud de pagament del 100% per circumstàncies excepcionals (el cas d'hospitalització, intervenció quirúrgica, procés oncològic, embaràs, i violència de gènere...)

Cal acompanyar-la del certificat corresponent (que només ha de dir la circumstància, mai quina és la patologia) i entregar-lo juntament amb el comunicat de baixa.

CCOO: lluitar, negociar, tornar a lluitar

CCOO continuem lluitant contra les mesures del govern català i central amb mobilitzacions. Amb la pressió exercida fins ara hem aconseguit negociar que aquestes normatives siguin menys lesives. Hem deixat també una porta oberta a introduir millores per persones que necessitin especial protecció. Sabem que no hem acabat la feina, i que cal seguir en la mobilització i en la negociació. No ens aturarem fins assolir la derogació d'aquestes mesures, que suprimeixen drets socials aconseguits amb molt d'esforç.

• CCOO continuem lluitant per recuperar el cobrament del 100% de les retribucions des del primer dia de baixa per a tothom.
  • CCOO continuarem mobilitzant per aturar l’assalt als nostres drets.

Normativa:

Item Reviewed: Normativa i retribucions en cas de baixa Rating: 5 Reviewed By: Angel Benito