Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Pública (56)

Tercera reunió de seguiment de l’acord del 25 de gener

El 29 de maig de 2024, CCOO ens hem reunit amb el Departament d’Educació per tercera vegada en la comissió … Llegiu-ne més
Postals Pública (54)